Náš e-shop používá cookies. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo jakýkoli odkaz mimo tuto lištu souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoli vypnout v nastavení cookies. Prohlížením tohoto webu vyjadřujete tedy souhlas s jejich užíváním v souladu s pravidly ochrany osobních údajů.

ROZUMÍM

Naše společnost provozuje aktivní prodej v polských aukčních internetových stránkách allegro. Zkontrolujte, co o nás říkají naši klienti:

 

a_sliwinska

centrumled

Jsme jedním z největších distributorů osvětlení v Evropě. Podívejte se, co říkají naši klienti o nás.

Zákazníci z Německa

Zákazníci z Francie

Zákazníci ze Španělska

Zákazníci z Itálie

Zákazníci z Velké Británie

Recenze Google

Zákaznický servis

Proč je dodání bezpečné?

S ohledem na specifičnost produkt, jsou objednávky realizovány jen a výhradně prostřednictvím kurýrské firmy UPS, GLS nebo DPD. Velice důležitá je pro nás kvalita balení našich produktů během přepravy. Každý skleněný předmět je opatřený zvláštní bublinkovou fólií. Části lamp ukládáme do krabiček tak, aby se o sebe vzájmeně neobíjely. Prázdné části krabic vykládáme papírem nebo jiným plnivem.

Jako nemnozí zaručujeme bezpečnou dopravu nebo vrácení peněz. Všechno co musíte udělat, je zkontrolovat obsah zásilky po předání od kurýra. Tato podmínka je nezbytná pro vyřizování případných reklamací. Pokud je jakákoliv část poškozená, prosíme o sepsání protokolu společně s kurýrem a informování naší společnosti o této situaci. Na základě tohoto protokolu zašleme Lnáhradní části k dílům, které jsou poškozené.

Nahoru

Kontrola stavu objednávky

Stav objednávky můžete překontrolavat po přihlášení se na svůj účet. Co znamenají následující detalní statuty?

  • Očekává-tento statut znamená, že jsme ještě nezaúčtovali platbu objednávky
  • V realizaci-statut znamená že jsme přijali platbu za produkt a nyní bude zaslání produktu realizováno ve shodě s termíny uvedenými v informační kartě k vybranému produktu
  • Ukončeno-statut informuje o tom, že objednávka byla skompletována a zaslána klientovi

Zákazník, který zaslal objednávku jako host můžete zkontrolovat stav objednávky v části Kontrola stavu objednávky

Nyní Vás rádi seznámíme s našimi časy realizace objednávky

Nahoru

Čas realizace objednávky

Čas zrealizování objednávky záleží na více faktorech.. Nejdůležitější faktory jsou čas dodání od našeho dodavatele k nám a rychlost dodání kurýrskou firmou k Vám.

Nejčastěji objednávané produkty máme pravidelně na skladě. Ale ani při vysokém stavu zásob se nemůžeme 100% vyvarovat situací, kdy určité produkty nemáme k dispozici. Naše sklady poté doplňujeme na základě objednávaek, které přijímáme od klientů.

Naše firma dělá vše pro to, aby se termíny realizace objednávek pokud možno co nejvíc zkrátily. Existuje ale hodně různých stálých faktorů, které na délku tohoto procesu mají vliv. Naše firma stejně jako naší dodavatelé nepracuje v soboty, neděle a během svátků- Všechny termíny, které jsou uvedeny na produktových kartách se orientují na pracovní dny.-od pondělí do pátku s vyjímkou svátků. To znamená, že pokud se objednávka podá v pátek po 12. hodině, tak tato objkednávka se začne zpracovávat až v další pracovní den tedy v pondělí.

Níže jsou vysvětleny realizační termíny, které jsou uváděny na produktových kartách.

1-3 pracovní dny

Tento termín je uvedený v pracovních dnech, započítány tedy nejsou soboty, neděle a svátky. Znamená to, že produkt je k dispozici u nás na skladě a k zákazníkovi bude vyslán během 2-3 pracovních dnů. K této době je třeba dopočítat čas, který potřebuje kurýr k doručení přímo k zákazníkovi. Většinou to netrvá déle než 24-48 hodin.

3-5 pracovních dnů

Tento termín je uvedený v pracovních dnech, započítány tedy nejsou soboty, neděle a svátky. Znamená to, že se zboží pravděpodobně náchází na našem skladě nebo někde poblíž. Tolik potřebuje naše firma času na vyzvednutí, zabalení a zaslání produktu. K této době je třeba dopočítat čas, který potřebuje kurýr na doručení. Většinou to netrvá déle neý 24-48 hodin.

3-10 pracovních dnů

Tento termín je uvedený v pracovních dnech, započítány tedy nejsou soboty, neděle a svátky. Znamená to, že se zboží pravděpodobně nenachází u nás na skladě, ale dá se obstarat v blízkosti skladu. Tolik potřebuje naše firma času na vyzvednutí, zabalení a zaslání produktu. Dodávky on našich výrobců dostáváme pravidelně 2-3x týdně. Produkt tohoto typu dostávámě většinou v rámci několika dnů. Může ale nastat případ, kdy budeme muset počkat na zhotovení tohoto produktu výrobcem-v takové situaci počítáme s lhůtou 10 dnů na výrobu, dopravu k nám a zaslání zákazníkovi. K této době je třeba dopočítat čas, který potřebuje na doručení kurýr. Většinou to netrvá déle než 24-48 hodin.

5-12 pracovních dnů

Tento termín je uvedený v pracovních dnech, započítány tedy nejsou soboty, neděle a svátky. Zboží určitě není k dipozici v našem skladu ani nikde v blízkosti. Výrobce potřebuje tolik času na zhotovení produktu a následné doručení k nám a naše firma poté k zabalení a zaslání zákazníkovi. K této době je třeba dopočítat čas, který potřebuje na doručení kurýr. Většinou to netrvá déle než 24-48 hodin.

3-7 pracovních dnů

Tento termín je uvedený v pracovních dnech, započítány tedy nejsou soboty, neděle a svátky. Zboží určitě není k dipozici v našem skladu ani nikde v blízkosti. Výrobce potřebuje tolik času na zhotovení produktu a následné doručení k nám a naše firma poté k zabalení a zaslání zákazníkovi. K této době je třeba dopočítat čas, který potřebuje na doručení kurýr. Většinou to netrvá déle než 24-48 hodin.

5-15 pracovních dnů

Tento termín je uvedený v pracovních dnech, započítány tedy nejsou soboty, neděle a svátky. Zboží určitě není k dipozici v našem skladu ani ve skladu výrobce. Produkt se vyrábí přímo na základě objednávky zákazníka a tolik času potřebuje výrobce na jeho zhotovení a následně naše firma na jeho vyzvednutí, zabalení a zaslání zákazníkovi. K této době je třeba dopočítat čas, který potřebuje na doručení kurýr. Většinou to netrvá déle než 24-48 hodin.

2-6 týdnů

Zboží určitě nenajdete v našem skladu a naše společnost potřebuje tolik času, aby jej přinesla a poslala vám. Výrobky s tímto datem dodání jsou obvykle dováženy ze skladů umístěných v zahraničí. Zásilka se obvykle uskutečňuje ve stejný den nebo den po dodání od výrobce. K této lhůtě musíte přidat čas potřebný k doručení kurýrem. Zpravidla netrvá déle než 24h-48h.

Nahoru

Cena za dopravu

Douručení kurýrem / Platba Objednávka do 7000CZK / 250EUR Objednávka vyšší než 7000CZK / 250EUR
Platba dopředu převodem 200 CZK / 7,5 EUR 0 CZK / 0 EUR
Zaplacení kurýrovi při přebrání zboží 250 CZK / 9 EUR 250 CZK / 9 EUR

Za dopravu se platí nezávisle na počtu koupených předmětů pouze jednou. Po přidání zboží do košíku a zadání PSČ můžete zjistit cenu za zaslání objednávky.

Nahoru

Druhy platby

Náš obchod nabízí následující možnosti platby:

Platba při odběru - Po odeslání objednávka, bude mít tato objednávka status „v realizaci“. Za objednané předměty zaplatíte kurýrovi v momentu odběru.

Platba Pay Pal - Po odeslání objednávky, budete odkázán na zabezpečené stránky operátora platby Pay Pal, kde budete moci objednávku uhradit.

Platba převodem na bankovní účet - v momentu zjištění přijetí peněz na náš bankovní účet, začíná naše firma realizovat proces vyřízení objednávky. Číslo bankovního účtu a požadovanou částku k zaplacení získáte prostřednictvím e-mailu okamžitě po odeslání objednávky. Číslo účtu je k dispozici také v tomto dokumentu níže.

Centrum Swiatła Handel i Projektowanie
Tartakowa 15/21
42-200 Czestochowa

ČSOB:
CZK - 284822179/0300

SWIFT: CEKOCZPP

SPARKKASSE:
EUR - DE98850501000232033595

SWIFT: WELADED1GRL

Nahoru

Vrácení, vyměna a reklamace

Vrácení a výměny

V naší firmě je možno vrátit nebo vyměnit zboží během 30 dnů od obdržení zásilky. Pokud chcete vrátit zakoupený výrobek nebo jej vyměnit, zaregistrujte prosím svůj požadavek na vrácení zboží zde. Vrácení zboží je zadarmo. Po schválení návratu zaměstnancem obdržíte doklady o návratu. Vytisknout a dát je do balíčku.

Peníze vracíme v průběhu 7 pracovních dnů na účet, ze kterého byla provedena platba za produkt. V případě platby až při odberu zboží prosíme o zaslání čísla bankovního účtu, na který máme peníze převést.

Vrácené nebo vyměněné zboží nemůže nést stopy používání a musí být v takovém stavu, že ho bude možno dále prodat.

Reklamace

Na námi nabízené zboží se vztahuje záruka producenta. Pokud chcete podat stížnost, zaregistrujte ji zde. Po schválení reklamace zaměstnancem obdržíte doklady o reklamace. Vytisknout a dát je do balíčku.

Reklamace se nevztahuje na mechanické škody, které vznikly na základě nesprávného používání nebo nesprávné montáže produktu. Dále se reklamace nevztahují na vzduchové bubliny na skleněných částech lamp, které mohly vzniknout během procesu produkce skla a na jemné rozdíly v barvách dřevěných lamp, jejichž barva je ovlivněna věkem dřeva.

Nahoru

Zásilky do zahraničí

Naše firma zasílá zboží prakticky do všech zemí EU.Cena za dodání do zahraničí závisí an tom, do které země se zboží posílá. Ceny se pohybují od 200 CZK nahoru. Pro zjištění ceny zahraniční zásilky je potřeba vložit zboží do košíku, přejít do košíku a vybrat cílovou zemi a PSČ. Náš skript vypočítá, kolik bude zaslání stát. Podlahové/stojací lampy nebývají díky svým rozměrům přepravovany do zahraničí.

Jako formu platby pro zahraniční kleinty nabízíme možnost Pay Pal.

Nahoru

Komentáře v aukro servisech

Produkty naš firmy je možno koupit také online na největších internetových obchodních portálech v celé Evropě

Allegro - přečti si komentáře a informuj se o názorech klientů
Ebay – přečti si komentáře a informuj se o názorech klientů
Amazon.de – přečti si komentáře a informuj se o názorech klientů
Amazon.fr – přečti si komentáře a informuj se o názorech klientů
Amazon.it – přečti si komentáře a informuj se o názorech klientů
Amazon.es – přečti si komentáře a informuj se o názorech klientů

Nahoru